piątek, 19 kwietnia 2013

Wiosennie


Ostatnio nic mi nie wychodzi, nie dość, że zrobienie czegokolwiek zajmuje mi "wieki" to i tak na końcu jestem niezadowolona. Nie wiem , czy to przez tą "dziwną" wiosnę?

W Magicznej Kartce wyzwanie http://magicznakartka.blogspot.com/2013/04/wyzwanie-tematyczne-ramkaokienko-i.html. Przygotowałam na nie pudełko komunijne, wykorzystując papiery Wiosenna Łąka. Baardzo przypadły mi do gustu i na pewno będę je używać. Aż żałuję, że kupiłam tylko 1, zwłaszcza, że strona lewa ma też  świetny beżowy wzór w kropeczki :)




Miłego weekendu :)





4 komentarze:

  1. Pudełko jest absolutnie cudowne, niezwykle podoba mi się konsekwencja w ozdobieniu jego skrzydełek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne eleganckie pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze pudełeczko. Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne pudełko :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń